Priručnik za unaprjeđenje nastave putem medija bliskog djeci i mladima „Primjena videoigara u nastavi”

Ministarstvo kulture i medija objavilo je prijevod priručnika „Primjena videoigara u nastavi”, koji pruža smjernice i konkretne primjere za uspješnu integraciju video igara u obrazovni proces.

Glavni cilj priručnika je razvijanje integriranog pristupa unaprjeđivanju obrazovnog iskustva putem video igara, koje su važan dio digitalnog okruženja djece i mladih. Objavljivanje priručnika će uvelike pomoći odgojno-obrazovnim djelatnicima da prihvate digitalno okruženje u kojem djeca i mladi rastu i da će u njemu naći mnoštvo ideja kako unaprijediti i učiniti nastavu zanimljivijom upravo putem medija toliko bliskog djeci i mladima.

Priručnik pruža dublje razumijevanje o korištenju video igara u različitim pedagoškim situacijama, nudi konkretna pedagoška rješenja, zanimljive igre za istraživanje te korisne izvore za svakodnevno vođenje nastave.

Predmetni priručnik je dostupan preko poveznice: https://min-kulture.gov.hr/UserDocsImages/slike/fotogalerija/2024%20godina/Primjena%20videoigara%20u%20nastavi%20Handbook%20-%20Games%20in%20Schools%20%2015.%203.%202024..pdf